Jedná se o naprosto zásadní určení, na jakém trhu se vaše společnost pohybuje. V tomto případě není potřeba žádných hlubokých analýz nebo marketingových modelů. Každá společnost, ať už fungující nebo začínající, přesně ví, jestli jejich produkt nebo služba bude nabízená v rámci B2B nebo B2C. Otázkou ale je, jestli dokážete, bez marketingového manažera, správně nadefinovat marketingovou strategii v daném segmentu trhu. Co když marketingová data otevřenou možnost rozšířit vaše podnikání z B2C trhu také na trh B2B (a samozřejmě naopak)? Všechno je možné a my vám rádi pomůžeme s hledáním veškerých možností, jak vaše podnikání posunout vpřed.

Možná zvažujete vstup na zahraniční trhy. V tomto už se bez marketingového manažera neobejdete. Chování zákazníků je dramaticky odlišné v každé zemi. Můžete si být téměř jistí, že marketingová strategie, která vám funguje na české klienty, nebude fungovat na klienty německé. Stejně tak bude úplně jiná strategie pro vstup například na polský trh. Se všemi úskalími při vstupech na zahraniční trhy vám pomůžeme. Máme zkušenosti s řízením marketingu v nadnárodních evropských společnostech. Víme, jaké nuance jsou pro jednotlivé evropské země specifické. Pomůžeme vám správně nastavit marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trhy.

Mám zájem o konzultaci

* označená pole jsou povinná