Sestavování marketingové strategie pro prezentaci služeb je poměrně náročnější úkol. V tomto případě si zákazník nemůže nic fyzicky osahat, vyzkoušet nebo prohlédnout. Služba, jako nehmatatelný produkt, je velmi úzce spjatá s důvěrou zákazníka, případně s jeho předchozími zkušenostmi s podobnou nebo i stejnou službou nabízenou vaší konkurencí. Spokojený zákazník obvykle dodavatele služby nemění ani v případě, že mu konkurenční nabídka poskytne „něco navíc“. Naopak, nespokojený zákazník, dodavatele služby okamžitě mění a to i v případě, že nový dodavatel nemá tak výhodné podmínky. Proto je, v oboru služeb, volba správné strategie naprosto stěžejním předpokladem k úspěchu.
- Analyzujeme vaši přímou a nepřímou konkurenci.
- Definujeme slabé a silné stránky konkurentů.
- Deginujeme slabé a silné stránky vaší nabídky oproti konkurentům.
- Nadefinujeme vaše cílové skupiny.
- Navrhneme marketingovou strategii.
- Připravíme vám vhodný komunikační plán s využitím copywritingu.
- Pomůžeme vám s nastavením potřebných měřících nástrojů.
- Nadefinujeme KPI.
- Vše budeme měřit a reportovat.
- Na základě získaných dat budeme navrhovat další optimalizace marketingových aktivit tak, abychom dosáhli stanovených cílů.
Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.