Často podceňovaná součást marketingové strategie, která předurčuje úspěch celé vaší společnosti. Pod strategií značky si představte vše, co bude vaše firma komunikovat, jak bude vaše firma komunikovat a na koho bude vaše firma komunikovat. Strategií firemní značky může být klidně to, že budete chtít samotný název společnosti držet spíše v ústraní a celý byznys plán založíte na komunikaci konkrétního produktu nebo služby. Je vždy potřeba mít jasnou představu u vašich cílech. Strategie firemní značky pak dotváří ucelený obal všeho, co děláte.
- Pomůžeme vám se sestavením vize vaší společnosti.
- Prodejeme si vaši nabídku, kterou chcete pod vaší značkou prezentovat.
- Analyzujeme vaši přímou a nepřímou konkurenci.
- Nadefinujeme vaše cílové skupiny.
- Navrhneme krátkodobé a střednědobé marketingové cíle.
- Navrhneme marketingovou strategii.
- Připravíme vám vhodný komunikační plán s využitím copywritingu.
- Pomůžeme vám s nastavením potřebných měřících nástrojů.
- Nadefinujeme KPI.
- Vše budeme měřit a reportovat.
- Na základě získaných dat budeme navrhovat další optimalizace marketingových aktivit tak, abychom dosáhli stanovených cílů.
Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.