Zvolit správnou strategii značky není jednoduché. Současně je to velmi zásadní marketingové rozhodnutí. Definice správné strategie značky je naprosto zásadní při uvedení nového produktu nebo nové firmy na trh. Současně je velmi často toto rozhodnutí spojené s již etablovaným produktem nebo firmou, kdy je potřeba značku znova nakoupnout a oživit. Strategie značky není procesem fungujícím ze dne na den. Je potřeba přesně vědět, jakým směrem a proč chceme značku posunout. S tímto následně souvisí nová definice cílových skupin a jak je správně oslovit. Nesmí se zapomenout na novou identifikaci konkurence. Na základě našich mnohaletých zkušeností z marketingu vám pomůžeme se stanovením strategie značky, ať už se nachází vaše značka v jakémkoliv „životním cyklu“.
Pomůžeme vám s nastavením cílů. Identifikujeme správné cílové skupiny. Provedeme analýzu přímé a nepřímé konkurence vaší značky. Navrhneme marketingové strategie šité přímo vám na míru. Vytvoříme strategický plán a jeho správnou implementaci. Budeme s vámi dále spolupracovat na optimalizaci strategického plánu.
Značka už dnes neznamená pouze jméno a logo. Za její reputací stojí především zákaznické vnímání produktu, služby nebo společnosti jako takové. Na dnešním přeplněném trhu, kde mají zákazníci mnoho možností výběru, vždy zvolí značku, se kterou se ztotožňují a se kterou mají pozitivní zkušenosti.
Strategie značky je dlouhodobým plánem rozvoje značky s cílem dosáhnout konkrétních očekávaných výsledků. Její nastavení má přímý vliv na vaše podnikání i jeho další vývoj. Správně by měla odrážet potřeby zákazníků, emoce i konkurenční prostředí.
S budováním značky pak souvisí nejen vědomé utváření povědomí o své značce, ale také každodenní péče o vztahy se zákazníky. Právě díky jejich zájmu máte vy šanci růst.
Tyto všechny tyto aspekty bereme v úvahu při sestavování vhodné strategie pro vaší značku. Na základě dat z analýzy pracujeme na strategii, která v budoucnu povede k silnějšímu emocionálnímu spojení s vašimi zákazníky, zlepší povědomí o značce i konkurenčních výhodách vašeho produktu.