Pro každou firmu je segmentace trhu zcela zásadním krokem, v rámci marketingového řízení. Mnozí segmentaci děláte, aniž byste si to uvědomovali, což je spíše střílení od pasu a výsledkem je, že čekáte, jestli vám váš záměr vyjde nebo ne. Buďte o krok napřed. Mějte nadefinované segmenty trhu a vašich zákazníků. Každý marketingový manažer musí mít jasný přehled o segementech, na které potřebuje v rámci plánování marketingové strategie cílit. Pomůžeme vám přesně určit, které segmenty jsou pro vás vhodné a které už ne. Na základě jasně definovaných segmentů sestavíme optimální marketingový plán a marketingovou strategii.
- Provedeme průzkum trhu (konkurence a zákazníků)
- Analyzujeme nákupní chování zákazníků
- Jednotlivé segmenty vyprofilujeme
- Společně určíme vaše primární cílové segmenty a sekundární segmenty
- Pro B2B marketing vyprofilujeme
- charakteristiky organizací
- nákupní politiku
- provozní charakteristiky
- Navrheme optimální marketingovou strategii
Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.