Při sestavování marketingových strategií se zaměřujeme na aktuální nebo nově požadované potřeby zákazníka a jeho možnosti tyto potřeby uspokojit nákupem nebo objednávkou zboží nebo služby. Základ pro nás tvoří data-driven marketing. Díky detailní analýze čísel, výsledků a statistik dokážeme komplexně posoudit možnosti klienta a souvisejícího trhu (zákazníci, konkurence, odvětví) a dokážeme správně identifikovat potenciální příležitosti i hrozby.
- Analyzujeme, jak si vaše společnost aktuálně stojí oproti konkurenci
- Definujeme silné a slabé stránky vaší společnosti oproti konkurentům
- Identifikujeme vaše cílové skupiny
- Navrhneme strategický marketingový plán
- Doporučíme optimální implementaci strategie do fungování společnosti
- Společně nadefinujeme marketingové cíle
- Dohodneme si pro vás ideální způsob reportingu výsledků
Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.
Máme dlouholeté zkušenosti se strategickým plánováním pro velké nadnárodní společnosti. Nemáme potřebu si na našich partnerech (klientech) zkoušet, co by zafungovalo a co ne. Víme, jakým způsobem správně strategicky nastavit marketing tak, aby fungoval. Aby přinášel výsledky. Aby vaše investované peníze byly investované efektivně a s maximální návratností těchto investic.