Manažer marketingové komunikace je profesionál, který je zodpovědný za nastavení účinné firemní marketingové komunikační strategie směrem k nadefinované cílové skupině zákazníků. To se děje prostřednictvím komunikačních kanálů, na kterých se daná cílová skupina nachází a formou, které rozumí. Jednotný styl marketingové komunikace je důležitý pro tvorbu marketingových materiálů, které jsou distribuovány zákazníkům, za účelem zvýšení povědomí o značce, produktech nebo službách. Při vytváření těchto materiálů musí manažer marketingové komunikace efektivně spolupracovat s grafiky. Musí sledovat marketingový výkon a identifikovat další možné způsoby, jak zlepšit marketingové strategie. Manažer marketingové komunikace by měl v rámci své práce zajišťovat PR rozhovory a tiskové konference.

  • Spolupracujeme s médii na různých úrovních a vytváříme nápady k zachování a podpoře cílů společnosti.
  • Připravíme všechny druhy komunikačních materiálů, abyste efektivně propagovali a inzerovali vaši firemní politiku a produkty.
  • Budeme s vámi aktivně spolupracovat na stylu komunikace, podporující další rozvoj vašeho podnikání.
  • Navrhneme pro vás strategie aktivit, jako jsou PR články, oznámení a webový obsah, které zvýší dosah společnosti na širokou veřejnost.
  • Budeme odpovědní za včasnou produkci marketingových materiálů.
  • Zajistíme průzkumy trhu nebo veřejného mínění, dle vašich potřeb.

Využijte služeb vašeho outsourcovaného marketingového manažera. Jsme připraveni vám okamžitě pomoci. Stačí, abyste nás právě teď kontaktovali a vše potřebné si domluvíme.

Mám zájem o nezávaznou konzultaci

* označená pole jsou povinná