Patříte mezi větší společnosti, které jsou ve svém oboru už zaběhnuté. Nemůžete si ale dovolit vlastního marketingového manažera nebo vlastní marketingové oddělení. Popřípadě o jeho náboru uvažujete, ale nejste si jisti, jak moc vás zatíží náklady spojené s touto pozicí nebo s celým oddělením. Zajistěte si komfort vlastního marketingového manažera, bez náročných finančních nákladů pro zaměstnavatele. Tuto pozici outsourcujete, ale i přesto budete mít veškeré standardy marketingu neustále k dispozici.
MARKETING
Nezaměstnáváte vlastního marketingového manažera a nedisponujete marketingovým oddělením.
KONZULTACE
Pro hladký běh marketingové komunikace potřebujete pravidelné konzultace.
BUDGET
Váš aktuálně plánovaný celoroční budget na marketing nepřesahuje 5 milionů Kč.
SPOLUPRÁCE
Upřednostňujete dlouhodobou spolupráci a kontinuitu marketingových aktivit.
ZKUŠENOSTI
Zkušenosti s marketingem máte, ale hodil by se vám profesionál, který by tyto činnosti převzal.
OUTSOURCING
Dlouhodobá řešení a plánování marketingu pro vás představují zcela samozřejmý základ.